Kamienna Góra
531-885-105
783-469-650
Kamienna Góra
531-885-105
783-469-650
Chronimy to co ważne
Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Do zmiany marki doszło 5 lipca, po formalnej rejestracji nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym.
– Historia naszego towarzystwa ubezpieczeń przypomina bieg sztafetowy. Mimo że po drodze zmieniamy barwy, to nasze wartości pozostają niezmienne. Stały jest też trend – wciąż przyspieszamy i rośniemy w siłę. Kolejne okrążenie zaczynamy pod marką Wiener, w kolorach której biegnie znakomity zespół kompetentnych i doświadczonych ekspertów. To oni są źródłem energii, która wypełnia naszą firmę– mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU.
Według ubezpieczyciela, zmiana marki nastąpiła w szczytowym okresie jego rozwoju. Firma na początku roku pozyskała nowego inwestora, zaraportowała rekordowe wyniki finansowe, a obecnie – uzyskała nowy, energetyczny wizerunek.
Nowa marka jest sukcesywnie wdrażana we wszystkich dokumentach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Pod adresem www.wiener.pl działa również strona internetowa ubezpieczyciela. Na nową domenę przeniesiono także adresy mailowe. Od tej pory klienci, kontaktując się z zakładem ubezpieczeń, będą korzystali z adresu kontakt@wiener.pl.
– Zadbaliśmy o to, żeby proces zmiany dla wszystkich naszych partnerów, pośredników sprzedaży i klientów przebiegł harmonijnie. Dlatego dotychczasowe adresy mailowe i numery telefonów do biura obsługi klientów i wszystkie pozostałe kontakty funkcjonują bez zmian – tłumaczy Anna Włodarczyk-Moczkowska. – Wszystkie nasze zobowiązania, umowy i wcześniej wystawione polisy są w mocy. Nie zmieniają się warunki, na jakich świadczymy nasze usługi – podkreśla.
Niezmienne pozostają także dane rejestrowe, takie jak NIP, REGON czy numer KRS.
Wiener TU zapowiada postawienie na innowacje i rozbudowę wachlarza usług. Aktualnie zakład pracuje nad wdrożeniem nowego systemu sprzedażowo-rozliczeniowego oraz automatyzacją procesów obsługowych. Zamierza także wprowadzić – dla klientów i pośredników – narzędzia wspierające mobilną formę sprzedaży na odległość, a także zakup polis bez papieru.