
Kamienna Góra
531-885-105
783-469-650
Kamienna Góra
531-885-105
783-469-650
Chronimy to co ważne
27 marca PZU uruchomił mobilny serwis zgloszenie.pzu.pl. Ubezpieczyciel zapewnia, że dzięki narzędziu klienci, odpowiadając na kilka pytań, mogą zgłosić szkody komunikacyjne i majątkowe w ciągu 5 minut.
Uruchomienie serwisu zostało poprzedzone skierowaniem zapytań do klientów o to, jak powinna wyglądać obsługa szkody. Najczęściej padały odpowiedzi: „bez stresu, bez skomplikowanych pytań i trudnych procedur”. Biorąc pod uwagę te sugestie, ubezpieczyciel stworzył w pełni mobilny serwis do zgłaszania szkód zgloszenie.pzu.pl.
– To zupełnie nowa jakość na polskim rynku ubezpieczeniowym. System jest przyjazny i nieskomplikowany. Dostosowujemy się do nowoczesnego stylu życia Polaków, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę. Rejestracja szkody w serwisie zgloszenie.pzu.pl jest prosta, intuicyjna i zajmuje mniej niż 5 minut – mówi Roman Pałac, prezes PZU Życie.
– W nowym serwisie zrezygnowaliśmy ze zbędnych formalności. Po co kolejny raz pytać o dane, które klient podaje podczas zawierania umowy? Dodatkowo mieliśmy odwagę zaproponować rozwiązanie, w którym klient sam wycenia szkodę, bez konieczności przeprowadzenia tradycyjnych oględzin. Po kilku minutach od rejestracji otrzymuje propozycję odszkodowania i jeśli się na nią zgodzi, pieniądze trafiają na jego konto – mówi Grzegorz Goluch, dyrektor zarządzający ds. Obsługi Szkód i Świadczeń.
PZU już zapowiedział, że w najbliższych miesiącach udostępni możliwość zgłaszania urazów, urodzeń oraz innych zdarzeń medycznych.